چنانچه کسب و کار محلی دارید و در یک محدوده خاص فعالیت می کنید ، برای افزایش فروش و خدمات ، تبلیغات نقش به سزایی دارد در میان انواع تبلیغات می بایست ، بهینه ترین گزینه استفاده شود. در میان انواع تبلیغات ، تبلیغات محلی تمام آن چیزی است که یک کسب و کار محلی به آن نیاز دارد.


اگر شما کسب و کاری دارید که در یک محدوده خاص فعالیت می کنید ، حتما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور می توانید فروش خود را افزایش دهید، آیا اصلا افزایش فروش امکان پذیر است ؟ اعتقاد دارید میزان فروش یک امر شانسی است یا با یک سری راهبردها می توان میزان فروش را افزایش داد؟
در میزان فروش ، آیتم های زیادی موثر هستند که با رعایت هر کدام می توان یک پله به مقصود نزدیک تر شد. انتخاب لوکیشن مناسب برای استقرار مغازه یا فروشگاه ، ارائه محصول با کیفیت ، رفتار مناسب با مشتریان و غیره ، از اصول اولیه ای هستند که تنها مشتریان کنونی را حفظ می کنند.
برای جذب مشتری جدید چه راهبردی وجود دارد؟

تبلیغات مناسب مثل فلش تبلیغاتی می تواند تا حد زیادی ، بر فروش شما و جذب مشتری های جدید اثر گزار باشد.
شیوه های متنوعی جهت تبلیغات کسب و کارهای کوچک و محلی وجود دارد که به برخی از آن ها می پردازیم و مزایا و معایب هر کدام را بررسی خواهیم کرد.
در طراحی کمپین تبلیغاتی برای کسب و کار های محلی ، چند نکته مهم را باید در نظر بگیریم. اول اینکه هزینه تبلیغات باید متناسب با بودجه و پتانسیل های کسب و کار ما باشد.
استفاده از برخی رسانه های تبلیغاتی ، تناسبی با میزان در آمد کسب و کار های محلی ندارد. از طرفی اگر جذب مشتری بیش از پتانسل های خدمت رسانی کسب و کار باشد، نارضایتی مشتری ها را در پی خواهد داشت.
دوم اینکه بر خلاف کمپانی های بزرگ که مخاطب آن ها قشر وسیعی می باشند و وابسته به یک مکان جغرافیایی نیستند ، کسب و کار های محلی تنها یک محدوده مشخص را خدمت رسانی می کنند بنابراین هزینه کردن برای فلش تبلیغاتی سراسری منطقی به نظر نمی آید.
روش های تبلیغاتی گوناگونی پیش روی صاحبان کسب و کار های کوچک محلی وجود دارد.

تبلیغ در رسانه تلوزیون : این نوع تبلیغ هم پر هزینه است و هم اینکه هزینه اضافی برای جامعه ای صورت می گیرد که بیرون از محدوده خدمت رسانی است.
تبلیغ در روزنامه : یکی از ایرادات اساسی تبلیغ در روزنامه ها و مطبوعات ، کم شدن علاقه مردم به مطالعه و در نتیجه بازدید کم این نوع تبلیغات است.
تبلیغات بیلبوردی : بیلبوردها در جاده های اصلی و بزرگراه ها نصب می شوند، که ممکن است در محدوده شهری و شعاع خدمات رسانی کسب و کار ها قرار نگیرد. از طرفی هزینه بالای این نوع تبلیغات با بودجه کسب و کار های محلی همخوانی ندارد.

تبلیغ در مترو : تبلیغ در واگن های مترو هرچند نرخ بازدید بالایی دارد اما درصد بالایی از این بازدید بی فایده است زیرا جامعه مخاطب کسب و کار محلی را شامل نمی شود.
تبلیغ از طریق فضای مجازی : طراحی سایت ، یکی از روش های جذب مشتری از طریق آنلاین می باشد که این روزها مورد استقبال بسیاری از کسب و کار هاست . اما هزینه های راه اندازی و نگه داری سایت برای یک کسب و کار محلی قابل توجیه نیست.
تبلیغات محلی : تبلیغات محلی نوع دیگری از تبلیغات است. این مدل تبلیغات ، به موقعیت جغرافیایی ، بازار هدف و بهینه سازی هزینه ها و بیشترین نرخ بازدید تمرکز دارد.
می توان گفت بهترین نوع تبلیغات برای کسب وکار های محلی ، تبلیغات محلی می باشد که در ادامه به صورت مفصل در مورد انواع شیوه های آن بحث کرده ایم.

که بهترین روش تبلیغاتی پیشنهادی ما فلش تبلیغاتی است

تبلیغات محلی

تبلیغات محلی شیوه ای از تبلیغات است که برای کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.
کسب و کار های کوچک سهم به سزایی در بازار جهانی دارند و سالانه رشد 20 درصدی را شاهد هستند. کسب و کار های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی از اهمیت بالایی برخوردارند. این نوع کسب و کارها، انعطاف پذیری بیشتری جهت تغییر، دارند و در صورت زیان ،ضرر کمتری را برای علاقه مندان به شغل آزاد به همراه دارند.
تفاوت کسب و کار های کوچک و محلی

کسب و کارهای کوچک را بر اساس ، تعداد پرسنل و میزان فروش ،به 3 دسته خرد ، کوچک و متوسط تقسیم کرده اند.
بسته به اینکه کسب و کار های کوچک در کدام دسته قرار می گیرند محدوده جغرافیایی خاصی را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد. بخشی از کسب و کار های کوچک، در دسته کسب و کارهای محلی قرار می گیرند. به عنوان مثال سالن های زیبایی، مشاوران املاک و ...

معرفی روش های تبلیغات محلی

جواب به این سوال اما و اگر های زیادی دارد ، در واقع برای پاسخ به این سوال که چه نوع تبلیغات محلی بهترین است باید با توجه به نوع کسب و کار و شناخت کامل از محصول و پرسونای مخاطبان صورت گیرد. با این وجود ما تصمیم گرفتیم به بررسی انواع تبلیغات محلی بپردازیم تا هر فردی بتواند بهترین روش و رسانه محیطی را برای کسب و کار خود انتخاب نماید.

پیشنهاد ما فلش تبلیغاتی است

1. تبلیغ در مراکز خرید و هایپرمارکت ها

در سال های اخیر ، مراکز خرید کم کم جای خود را در بین مردم باز کردند و جایگزین راسته های تجاری شدند. مراکز خرید گزینه بسیار مناسبی برای افراد پر مشغله امروزی هستند، زیرا نیاز های مختلف در یک مرکز به صورت یک جا پاسخ داده می شود و سفرهای شهری را کاهش می دهد.
مجتمع های تجاری ، فضاهای گسترده ای دارند از این رو ، فضاهای تبلیغاتی زیادی را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهند. چانچه در محدوده خدمات رسانی خود، مراکز خریدی وجود دارد. تبلیغ در مجتمع تجاری را در برنامه خود قرار دهید.
هایپر مارکت ها نیز به مرور جایگزین سوپر مارکت ها و میوه فروشی ها و لبنیاتی ها شده اند. هایپر مارکت ها نیز همخوانی زیادی با نیاز مردم شهر نشین امروزی دارند. تنوع کالایی بالا ، یکی دیگر از دلایل پاخور بالای این فروشگاه های زنجیره ای است.
در هر منطقه شهری ، یک یا چند هایپر مارکت متوسط یا بزرگ وجود دارد. سعی کنید فضاهای آن ها را برای تبلیغ در هایپر مارکت ها بررسی کنید و چنانچه مطابق اهداف کمپین تبلیغاتی شما بود، در دستور کار خود قرار دهید.
2. تبلیغ در نقاط استراتژیک

در اکثر محدوده های شهری ، نفاط جاذب جمعیت وجود دارند. اماکن مذهبی ، مانند مساجد ، تکایا ، امامزاده یا اماکن تفریحی مانند شهر بازی ، سینما ، پارک و بوستان ، فرهنگسرا ، اماکن تاریخی ،کافه ها و رستوران های باکیفیت و معروف ، راسته های تجاری شلوغ و غیره ... از جمله نقاط جاذب جمعیت هستند.یکی از کارهایی که در روند طراحی کمپین تبلیغاتی صورت میگیرد، شناسایی این نقاط است.
بعداز اینکه نقاط پر رفت و آمد را شناسایی کردید حالا باید ، بررسی شود که آیا رسانه ای در این محدوده ها وجود دارد. نگران نباشید حتی اگر سازه تبلیغاتی وجود نداشت می توانید هزینه ساخت سازه را تقبل کنید و تا مدت معینی به صورت رایگان از آن استفاده نمایید.
استرابورد ، بیلبورد ، نمایشگرهای شهری ، لمپوست بنر ها ، تبلیغات چریکی و غیره از جمله رسانه های تبلیغات محیطی هستند که می توانید از آن ها بهره ببرید.
3.تبلیغات آنلاین

گزینه دیگری که برای کسب و کارهای محلی پیشنهاد می شود، استفاده از پتانسیل های رسانه های آنلاین است . عموما هزینه های راه اندازی سایت و نگه داری از آن برای یک کسب و کار که تنها محدوده جغرافیایی خاصی را پوشش می دهد هزینه بر بوده و منطقی نمی باشد.
در این میان ، محلات و شهرک هایی هستند که دارای سایت می باشند. معرفی کسب و کار و درج تبلیغ در این نوع سایت ها می تواند بسیار مفید باشد.
از طرفی یک یا چند شبکه اجتماعی پر مخاطب نظیر ، اینستاگرام و تلگرام هم می تواند به گسترش کسب و کار های محلی کمک کند. کمترین فایده ای که شبکه های اجتماعی دارند، معرفی خدمات به مشتری و ارائه یک کاتالوگ از محصولات می باشد.

4.تبلیغ در ایستگاه های مترو ، اتوبوس و تاکسی

در هر منطقه و محله ای حمل و نقل عمومی فعال می باشد. بعضی از شهر ها دارای خطوط مترو هستند که تبلیغ در این ایستگاه ها ، برای کسب و کار ها بسیار سودمند است. در صورت نبود ایستگاه مترو ، ایستگاه های تاکسی و اتوبوس هم گزینه مناسبی برای تبلیغ هستند.
یکی از دلایل نرخ بالای بازدید در ایستگاه ها ، فضای مکث است.
این فضای مکث این امکان را فراهم می کند تا مخاطب زمان بیشتری را برای توجه به تبلیغات داشته باشد. و طراح تبلیغات هم می تواند جزئیات بیشتری را در طرح تبلیغاتی خود بگنجاند.

5.استرابوردها

نوع دیگری از تبلیغات محلی ، سازه های استرابورد ها هستند . استرابورد ها ، تابلو های تبلیغاتی شهری هستند. هزینه استرابورد ها نسبت به بیلبوردها کمتر و نسبت به برخی دیگر از رسانه های تبلیغاتی بیشتر می باشد.
استرابورد ها به دلیل سازه های سبک و ابعاد کوچکی که دارند در اغلب محیط های شهری مانند فضاهای سبز ، پیاده روها ، چهارراه ها ، حاشیه خیابان ها قابل اجرا هستند.

سایت ادنل ، یک نقطه اتصال بین مجموعه های ارائه دهنده رسانه های تبلیغاتی و صاحبان کسب و کار هاست. با مراجعه به سایت ادنل می توانید موقعیت های تبلیغاتی شهر خود را شناسایی کنید و به صورت آنلاین تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود را اجاره نمایید.

هدایای تبلیغاتی بهترین روش جهت قدردانی از مشتریان و کارمندان می باشد. اکثر افراد پس از دریافت هدیه در پی جبران آن می باشند. و اکثرا اینکار را با خرید از آن کسب و کار انجام می دهند. و یا اگر خودشان خرید و یا از آن خدمات استفاده نکنند آن را به دیگران معرفی می کنند.

بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی

انتخاب بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی برای اغلب افراد کار سختی می باشد. زیرا صاحبان کسب و کارها دائما نگرانند که مشاوره و محصول صحیح و مناسب کسب و کارشان را دریافت نکرده و با شکست روبه رو شوند.

درادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که می توانید بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی را انتخاب نمایید.

انتخاب صحیح و درست هدایای تبلیغاتی باعث بهبود کسب و کار شما می گردد.
انتخاب هدیه خلاقانه می تواند باعث جذب مخاطب شود.
بهترین هدیه تبلیغاتی باید یادآور خاطرات خوب از برند و نام تجاری شما باشد.
هدایای مرتبط و کاربردی به مخاطبان هدفتان هدیه دهید.
هدایای تبلیغاتی متناسب با رویداد و فصل و گروه سنی و شاخصه های مهم دیگر انتخاب نمایید.
انواع هدایای تبلیغاتی
tفلش مموری تبلیغاتی

تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار بالا می باشد ولی انتخاب هدایای تبلیغاتی برای هر نوع شغل و کسب و کاری متفاوت می باشد و باید متناسب با آن کسب و کار انتخاب شود.

به طور مثال اگر در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنید می توانید از فلش مموری استفاده نمایید.

علاوه بر نوع کسب و کار توجه به رویداد ها و مناسبت ها نیز در انتخاب و طراحی هدایای تبلیغاتی مهم می باشد به طور مثال اگر برای شب یلدا از گیفت یلدا استفاده می نمایید بهتر است در کنار استفاده از محصولات مرتبط به کسب و کاری خود از نمادهای شب یلدا نیز استفاده نمایید.
فلش تبلیغاتی

تعاریف هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بهترین روش برای تشکر از مشتریان و قدردانی از آنهاست.

هدایای تبلیغاتی باعث ماندگاری در ذهن مخاطبانی و در نتیجه باعث شناخت برند و نام تجاری می شود.

هر چقدر در طراحی و انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقیت داشته باشید باعث شگفتی و جذب مخاطب می شوید.

استفاده از گیفت تبلیغاتی کاربردی و کارآمد باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطبین می گردد و باعث تبلیغات بیشتر برند می شود.

کیفیت بالای هدیه تبلیغاتی شما باعث اهمیت شما به شان کسب و کارتان و مخاطبتان می شود.

از جمله هدایای تبلیغاتی پرفروش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خودکارهای تبلیغاتی

استفاده از خودکارهای تبلیغاتی بیشترین استفاده را در بین صاحبان کسب و کارها جهت ارائه هدایای تبلیغاتی دارد. زیرا اکثر صاحبان کسب و کارها بدلیل ارزان بودن خودکارهای تبلیغاتی و ماندگاری بالای آن علاقمند به استفاده از آن هستند. در صورتی که از خودکارهای با کیفیت تر استفاده نمایید باعث استفاده و ماندگاری بیشتر می شود. و برای مدیران رده بالا حتی شما می توانید از خودکارهای فلزی و شیک استفاده نمایید.

خودکارهای تبلیغاتی بدلیل امکان چاپ برند و لوگو و اطلاعات تماس کسب و کاری تاثیر شگرفی در بهبود کسب و کار شما دارند. خودکارهای تبلیغاتی ارزان ترین روش جهت تبلیغات می باشد.

ماسک های تبلیغاتی

استفاده از ماسک های تبلیغاتی امروزه به دلیل بیماری همه گیر بسیار ضروری می باشد و چه بهتر است در شرایط کنونی از ماسک ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید. که هم برای مردم مفید و کاربردی می باشد و همه از آن استفاده می کنند و به طور صددرصدی برند شما و پیام شما دیده خواهد شد. و می توان از آن به عنوان تبلیغات پزشکی استفاده نمود.

سررسید و سالنامه

با شروع سال جدید بازار تبلیغات به شدت داغ می شود. و اکثر کسب و کارهای فعال اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی تحت عنوان سررسید و سالنامه می نمایند. این نوع از هدایای تبلیغاتی برای ارائه دهنده و دریافت کننده بسیار مفید باشد. ارائه دهنده میتواند لوگو و نام تجاری و برند خود را چاپ کرده و حتی در مورد محصول و خدمات خود توضیح دهید و دریافت کننده به جهت درج اطلاعات سالانه خود به آن نیاز دارد.

ده نکته برای انتخاب هدایای تبلیغاتی شرکتها

یک .هدایایی انتخاب کنید که دوست دارید به خودتان هم بدهند . بهترین آزمایش برای اینکه بفهمید آیا مشتریان شما از هدیه شما خوشحال شده اند این است که ببینید خودتان چه احساسی نسبت به آن هدیه دارید اگر فکر میکنید که هدیه قشنگی است که از .... تبلیغاتی هم ارزان تر است مشتریان شما هم دقیقا این حس را خواهند داشت .

دو.هدیه ای را انتخاب کنید که با افتخار نام شرکتتان را بر روی آن درج نمایید . مشتریان شما از طریق هر وسیله ای که نام شما بر روی آن باشد با شما در ارتباط خواهند بود و تماس خواهند گرفت . زمانی که می خواهید یک هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید هدیه ای درنظر بگیرید که بتواند در مورد شما خوب صحبت کند ( شما را خوب جلوه دهد )

سوم. بهترین هدایای تبلیغاتی آنهایی هستند که گیرندگان هر روز از آن استفاده کنند نه فقط در زمان های خاص

اگرهدف از کمپین تبلیغاتی شرکت شما این است نام شما در ذهن مشتریان حفظ شود آیتم هایی را انتخاب کنید که به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم مثل لیوان قهوه خوری ، دفترچه یادداشت های روزانه و ساعت های رومیزی

چهار.نام شرکت خود را در یک جای مناسب بر روی هدیه قرار دهید . ممکن است تمامی هدایای تبلیغاتی جایی برای درج نام شما نداشته باشند اما اگر این قابلیت را دارند در خصوص اهدای هدایای تبلیغاتی در مناسبت های خاص که ارتباط کمی با کسب و کار شما دارند محتاط باشید . در بیشتر مناسبت ها ، یک هدیه تبلیغاتی کوچک که حکاکی شده یا لگوی پرینت شده شما برروی آن است از هدایای شخصی حرفه ای نیز با ارزش تر هستند .


پنج .اگر پیشرفت و ارتقاء مصرف هدف اصلی کمپین تبلیغاتی شماست. هدیه ای انتخاب کنید که به کسب و کارتان مرتبط باشد.اگر قصد دارید هدیه ای بدهید که نام تجاری شما را بیشتر در اذهان مشتریان حک کند هدیه ای بدهید که با کسب و کار شما مرتبط باشد تا در ذهن مشتریان نام شرکت شما بیشتر بماند. مثلاً یک ابزار فروش، یک متر به مشتریانش هدیه می دهد که هر وقت مشتریان از ابزارآلات استفاده می کنند آن را نیز در دسترس داشته باشند که انتخاب خوبی است. قطعا یک خودکار تبلیغاتی به این اندازه نمی توانست جنبه اثرگذاری داشته باشد.

شش. یک هدیه تبلیغاتی که به همکاران و مدیران داده می شود باید تا حدودی شخصی باشد اما نه بیش از حد شخصی اگر می خواهید به مناسبت تعطیلات، اتفاقات خاص زندگی خصوصی مانند تولد، سالگرد ازدواج به کسی هدیه تبلیغاتی بدهید باید از هدایای تبلیغاتی شخصی تر نسبت به هدایای تبلیغاتی حرفه ای تر استفاده کنید. مثلا دادن یک دفترچه یادداشت فانتزی یا پد موس نمی تواند مناسب باشد بلکه باید شخصی تر باشد مثلاً یک حلقه کلید حکاکی شده یا کلاه گلدوزی شده و یا حافظه USB می تواند مناسب این زمان باشد.


هفت. در زمان انتخاب هدیه تبلیغاتی هدف خود را در نظر بگیرید همیشه یک دلیل برای هدیه دادن وجود دارد و آن دلیل به شما کمک می کند تا هدیه تان را انتخاب کنید.هدایای تبلیغاتی حرفه ای کمک می کند تا نام شرکت شما بیشتر شناخته شود و این هدایا به دور از هدایایی خواهد بود که شما به عنوان تشکر به اسپانسرها می دهد.

هشت. تهیه هدایای تبلیغاتی را حتما جزئی از بودجه ی خود قرار دهید.هدیای تبلیغاتی یکی از اجزاء کسب و کارشرکت است، اما در برخی کسب و کارها انتظار می رود که هدایای تبلیغاتی در میان شرکت ها بین همکاران ردوبدل شود پس برای آن بودجه ای تخصیص دهید و عنوان آن را حفظ مشتری یا تبلیغات یا ترویج کسب و کار بگذارید.

اگر برای برای معرفی محصول یا خدمات خود در سال جدید به انواع هدایای تبلیغاتی و کاربردی مانند خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و پاوربانک تبلیغاتی نیاز دارید؛ ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

بسیاری از مشاغل تلاش می‌کنند تا مشتریان و مخاطبان خود را بیشتر از رقبا تحت تأثیر قرار دهند. این رفتار یک دلیل دارد و آن اینست که مشتریان محصولات مشابه‌ای را از رقبای آنها خریداری می‌کنند. از طرفی ذاتا همه مخاطبان و مشتریان از اینکه هدیه‌ای را به رایگان دریافت کنند لذت می‌برند. طبق تعریف، کالاهای تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی، محصولاتی غالبا ارزان قیمت و پرکاربرد مانند خودکار، لیوان، فلش، زیر لیوانی، تقویم، پاوربانک و غیره هستند که به مشتری فعلی یا احتمالی هدیه داده می‌شوند. این موارد معمولا دارای نشان سازمان، نام و آدرس شرکت و همچنین اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما هستند که به عنوان یادآوری‌کننده عمل می‌کنند. این اثرگذاری تخصص تبلیغات نیز نامیده می‌شود. به این ترتیب یکی از روش‌های جلب توجه و یادآوری برند و محصولات شما، هدیه دادن اقلام متنوع تبلیغاتی است. از این سو بسیار مهم است که هدیه‌ای را به مشتریان بدهید که دارای ارزش مطلوب، کاربردی و طول عمر بالا می‌باشد. با این حال این به این معنی نیست که محصول انتخابی شما حتما باید گران قیمت باشد. اگر بودجه شرکتتان اندک است؛ گزینه‌های ارزان و مقرون به صرفه ای در دسترس هستند که می‌توانند به راحتی ماندگار شوند و به شما کمک کنند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنید. در زیر چندین هدیه تبلیغاتی بسیار کم هزینه و عالی برای این منظور ذکر شده است.

خودکار تبلیغاتی

اگر قرار باشد فقط نام یک هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار را ببریم که تقریبا هر سازمانی بتواند از آن برای یادآوری برند خود استفاده کند؛ آن هم خودکار تبلیغاتی است. تحقیقات نشان داده‌اند که غالبا برای نوشتن همیشه به قلم و خودکار نیاز است. حتی با وجود گوشی‌های هوشمند، همچنان خودکارها پرکاربردترین ابزار یادداشت‌برداری هستند. پس چرا مشتریان بالقوه خود را با خودکار تبلیغاتی که دارای نام و نشان شرکت شما هستند تحت تاثیر قرار نمی‌دهید؟ خودکار تبلیغاتی محصولات همه کاره‌ای است. زیرا هم ارزان و هم کاربردی است.

آنچه تجربه کاری به ما ثابت کرده است این است که خودکار تبلیغاتی رایج‌ترین کالای تبلیغاتی است که بر روی میز کار مدیران و کارمندان یافت می‌شود. حتی ظاهر رنگ پریده برخی از آنها نشان می‌دهد که ماه‌هاست از آنها استفاده می‌شود؛ اما همچنان در قلمدان روی میز حضور دارند. خودکار تبلیغاتی همچنین یکی از به یادماندنی‌ترین موارد تبلیغاتی است که مشتریان می‌توانند دریافت کنند.

شاید این هدیه تبلیغاتی خیلی نوآورانه نباشد؛ اما همانطور که می‌دانید ابزار نوشتن مرسوم‌ترین کالای تبلیغاتی مورد استفاده مشاغل است. اگرچه این کالا بسیار پرطرفدار بوده و ممکن است شرکت‌های رقیب شما نیز آنها را به مشتریان هدیده داده باشند؛ اما این بدان معنا نیست که شما باید از سرمایه‌گذاری روی آنها اجتناب کنید. خودکار تبلیغاتی یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی است و هر شرکتی باید به دنبال این باشد که بخش مناسبی از این کالا را در سبد هدایای تبلیغاتی خود جا دهد.

یک کار به ظاهر ساده اما سخت، انتخاب نوع هدیه
انتخاب مناسب‌ترین هدیه، نیازمند این است که خواسته‌ها و تمایلات مشتریان و آنچه را که در حال حاضر برای آن‌ها جذاب است، بشناسید. یافتن این مهم، نقطه‌ی آغاز فعالیت‌های شما به‌منظور ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی و کسب موفقیت در برنامه‌های ‌فروش است. باید هوشمندانه عمل کنید و با مشاوران تبلیغاتی مشورت کنید. شرکت‌های تبلیغاتی مختلفی برای تولید هدایای تبلیغاتی وجود دارند. امروزه انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی باکیفیت و به‌صرفه، یکی از دغدغه‌های افراد و شرکت‌های هدیه دهنده محسوب می‌شود. گرچه ممکن است همیشه گزینه‌های بسیاری برای انتخاب وجود داشته باشد اما یک شرکت تبلیغاتی خوب، با داشتن مشاوران و مجموعه هدایای تبلیغاتی مناسب، حضور قوی در فضای مجازی و با داشتن دانش کافی از مشتریان می‌تواند هزینه‌های تبلیغاتی شما را تبدیل به سرمایه‌گذاری کند. مجموعه صدراگیفت یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین مجموعه‌های تبلیغاتی است. این مجموعه، علاوه بر داشتن هدایایی باکیفیت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، با داشتن مشاوران خبره، می‌تواند باعث جلب مشتریان بیشتر برای فعالیت و کسب‌وکار شما شود. شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات هدایای تبلیغاتی موجود در وب سایت آنها، هریک از انواع محصولاتی را که مناسب می‌دانید انتخاب و تبلیغ خود را بر روی آن درج کنید

هدایای تبلیغاتی عاملی برای ماندگاری
طیف گسترده‌ای از محصولات تبلیغاتی در دسترس است. هر چه هدایای تبلیغاتی مفیدتر، زیباتر و کاربردی‌تر باشد، مدت‌زمان بیشتری نزد هدیه گیرنده باقی می‌ماند و عاملی برای برندسازی هدیه دهنده می‌شود. استفاده بیشتر از هدیه، باعث دیده شدن بیشتر و معرفی بیشتر برند شما به دیگران می‌شود. طبق آمار وب‌سایت VerifiedLabel حدود ۹۷ درصد کسانی که هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند، هدیه خود را نگه‌داشته و ۳ درصد آن‌ها، هدیه تبلیغاتی را به دیگران داده‌اند. در واقع هزینه هدایای تبلیغاتی عاملی است برای ماندگاری بیشتر و سرمایه‌گذاری بر روی برند شما، در زمان‌ها و مکان‌هایی که شاید فکرش را هم نکرده باشید.

امروزه هدایای تبلیغاتی یکی از ابزارهای بسیار مهم در بازاریابی جهانی است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ، با این روش به بازاریابی و تبلیغات می‌پردازند. هر هدیه تبلیغاتی می‌تواند تا مدت‌ها، اثر معنوی خوبی بر روی مشتریان بگذارد. در فضای رقابتی موجود، شرکت‌هایی می‌توانند حضور پررنگ و بادوامی داشته باشند که بتوانند، بهترین تخفیف‌ها و هدایای تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای ارتقا و گسترش برند خود هستید، حتماً از سرمایه‌گذاری بر روی هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید

چاپ و یا حک شدن نام برند و لوگو بر روی هدایای تبلیغاتی باعث میشود مخاطبان با هر بار استفاده و یا نگاه کردن به آن هدیه تبلیغاتی کسب و کار شما را به یاد بیاورند.در این روش نام برند و لوگوی شما بر روی هدایای تبلیغاتی کاربردی حک شده و به طور مرتب با نام تجاری شما برخورد می کنند. و این کار باعث ماندگاری نام تجاری کسب و کار شما در ذهن مخاطبانتان می شود.

هدیه تبلیغاتی در شناخت برند شما بسیار کارآمد می باشد. و از آن به عنوان ابزاری برای برند سازی استفاده می شود.

راهنمای خرید جامبو بگ قیر یکی از مسائل مهمی بود که بیشتر مشتریان از گروه بازرگانی ایندا پک سوال دارند،و ایندا پک در این پست قصد دارد در مورد راهنمای خرید و اطلاعات فنی جامبو بیتو بگ قیر توضیحاتی را ارائه نماید.

یکی از پر کاربردترین، به روزترین و ارزانترین شیوه های بسته بندی، انتقال و جابجایی قیر که مخصوصا در بحث صادرات قیر به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ است. جامبو بگ قیر، در واقع یک کیسه دو لایه است که جنس لایه خارجی از خانواده گونی و با پایه پلی پرو پیلن است و لایه داخلی یک نایلون با شیوه تولید نانو می باشد که قابلیت تحمل درجه حرارت بالاتری نسبت به نایلون معمولی را دارد.

دمای پر کردن جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ

یکی از نکات مهم در خرید جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ دمای قیر در حال ریختن در جامبو بگ می باشد. این دما باید کنترل شده و در محدوده ای قابل تحمل جامبو بگ قیر باشد، که معمولا به عنوان دمای کاری در مشخصات جامبوبگ از طرف تولید کننده اعلام می شود می شود.

اما یک نکته در اعلام این درجه وجود دارد و آن این است که دمایی که تولید کننده به عنوان دمای کاری اعلام می کند، دمایی قیری است که از مرکز نازل تخلیه در حال فرو ریختن در داخل بیتو بگ می باشد، که معمولا اندازه گیری دقیق آن کار ساده ای نیست و مستلزم صرف هزینه های زیادی است. زیرا دمای لایه قیری که از مرکز نازل در حال ریختن می باشد، معمولا با دمای قیری که در اطراف لوله یا نازل در حال عبور است متفاوت است.

و این تفاوت بسته به طول مسیر می تواند از ۵ درجه تا ۲۰ درجه اختلاف در نقاط مختلف قیر در حال عبور در یک مقطع، باشد. که این را باید در دمای پر کردن پلی بگ در نظر گرفت.

بشکه قیر در حال مذاب

روش های اندازه گیری دما قیر

در هنگامی که جامبو بگ قیر را می خواهند پر کنند، معمولا از دما سنج های پرتابل و لیزری یا به اصطلاح تفنگی برای خواندن دمای قیر استفاده می کنند. در این شیوه معمولا سطح خارجی قیر در حال عبور خوانده می شود و عدد به دست آمده، دمای واقعی قیر نیست.

یا در شیوه هایی اندازه گیری دمای قیر، که در آن در یک مسیر صاف از عبور قیر از چند سنسور دمایی با فاصله کم یا در مسیر بدون اعواجاج و ایجاد پستی بلندی در مسیر عبور قیر انجام می شود، اعداد بدست آمده از دما حتی اگر میانگین چند سنسور دما باشد، اعداد واقعی و درستی نیستند.

این شیوه ها، روش های درستی برای خواندن دمای قیر نیستند و در واقع دمایی که شما از قیر می خوانید، دمای واقعی قیر نیست چون قیر ماده ای با خاصیت لایه ای در بحث دمایی می باشد. یعنی لایه های متفاوت، در یک مسیر یکسان، و با شعاع های متفاوت، دارای دماهای متفاوتی هستند.

ساده ترین شیوه این است که شما دمای قیر در حال ریزش از نازل را اندازه گیری کنید و این دما را به گونه ای تنظیم کنید که به صورت میانگین ۱۵ تا ۲۰ درجه از دمای کاری اعلام شده از طرف تولید کننده جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ کمتر باشد.

در این صورت مشاهده خواهید کرد که جامبو در حال پر کردن و بارگیری دچار ترکیدگی و سایر مسائل نمی شود. و همچنین در حال حمل و حتی زیر آفتاب حالت خود را از دست نمی دهد و کج نمی ایستد.

اغلب توزیع کنندگان قیر فکر می کنند که قیر ریختن در جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ باید با همان شیوه و دما سابق در پرکردن بشکه باشد. در شیوه های قبلی حمل قیر با بشکه فلزی یا سایر روش ها، دما قیر در حال تخلیه در بشکه هر چقدر بالا تر بود قیر رقیق تر بود و بشکه با سرعت بیشتر پر می شد.

ولی پر کردن پلی بگ در دما مجاز، یک فاکتور مهم است. در جامبو بگ قیر هر چقدر این دما پایین تر باشد و پلی بگ با دمای کمتر و با زمان بیشتر پر شود شرایط مساعدتری حاصل خواهد شد. این شیوه پر کردن جامبو بگ قیر، هم درسلامت بیتو بگ در هنگام پر شدن و بارگیری تاثیر مثبت تری دارد، هم در هنگام بار بری و حمل و نقل وقتی در معرض آفتاب قرار می گیرد گونی به اصطلاح وا نمی دهد و کج نمی ایستد.

چرا جامبو بگ قیر جایگزین بشکه های فلزی می شود؟

به علت موراد زیر دیگر از بشکه های فلزی برای حمل و نقل و صادرات قیر استفاده نمی شود.

دمای آماده سازی و پر کردن جامبو بگ بسیار کمتر از بشکه می باشد، که باعث صرفه جوی در انرزی گرمایی و آهن بر کار رفته در بشکه می شود.

حمل و نقل جامبوبگ قیر بسیار راحتر از بشکه قیر می باشد.

در هنگام تخلیه بشکه قیر باید دوباره قیر را حرارت داد ولی در جامبوبگ قیر فقط کافی است لایه خارجی جامبوبگ قیر را که همان گونی می باشد را پاره کرد و جامبوبگ قیر را با نایلون در کوره مذاب انداخت.

به همین دلیل امروزه می بینید که خیلی از کشورهایی که در آنها مصرف انرژی مدیریت شده است از ورود قیر به کشورشان با بشکه و سایر روش ها جلوگیری می کنند. و فقط قیر را در جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ می پذیرند. قیرهایی که با جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ معمولا به فروش میرسند با دمایی از ۷۰ درجه سانتی گراد تا ۱۱۰ درجه ماکزیمم پر شده اند. و بعد از حمل و نقل در محل استفاده معمولا رو کش گونی آنها را از یک طرف پاره می کنند. و قیر را با نایلون در کوره ذوب پرتاب می کنند. نایلون مذکور در دمای حدود ۱۴۰ درجه در قیر ذوب شده و چون جنس و پایه اصلی نایلون نانو، خود از جنس مواد نفتی و قیر بوده است در آنالیز مواد قیر معمولا تغییرات خارج از بازه ایجاد نمی کنند.

گونی خارجی هم در دمای ۲۷۰ درجه ذوب می شود ولی معمولا این تیپ مواد باعث تغییر آنالیز قیر شده و معمولا در کوره های ذوب قیر، قیر حمل شده با پلی بگ را با گونی آن در داخل کوره پرتاب نمی کنند. در مواردی دیده شده برخی توزیع کنندگان برای کاهش هزینه حمل در گونی بدون نایلون قیر را ریخته و در هنگام انداختن در کوره کونی را از قیر جدا می کنند که این شیوه به خاطر غیر اصولی بودن برای موارد حساس توصیه نمی شود. پس بهترین شیوه کنترل دما در پر کردن جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ، استفاده از دمای حدود ۱۵ درجه کمتر از دمای اعلام شده از طرف تولید کننده جامبو بگ قیر به عنوان دمای کاری می باشد.

ظرفیت جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ

جامبو بگ قیر را معمولا در ظرفیت های ۲۵۰ کیلو گرم و ۱ تن تولید می کنند که در کشور ما متعارف به صورت ۱ تن و با ابعاد حدودی زیر تولید می شود.

۱۱۰*۹۰*۹۰
۱۱۰*۱۰۰*۱۰۰
۱۰۰*۱۱۰*۱۱۰
۱۲۰*۱۰۰*۱۰۰

لازم به ذکر است که ابعاد جامبو بگ قیر ۲۵۰ کیلو گرمی یا ۳۰۰ کیلو گرمی نیز۹۰*۵۰*۵۰می باشد.

شکل ظاهری و نحوه ایستادن و حمل جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ

شکل ظاهری پلی بگ به دلیل کمک به ایستایی بهتر و پاره ای از مسائل اقتصادی دارای انواع متفاوتی می باشد.

مدل مکعبی یا پاکتی که در نمونه ۲۵۰ کیلویی معمولا مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل مکعبی ۱ تن که معمولا دارای قیمت مناسب تر و به اصطلاح بازاری تر طراحی شده اند. و معمولا بعد از پر کردن آنها در یک قالب، بهتر است که آنها را حداقل برای زمان یک ساعت د استخر آب پرتاب کننده تا به حالت قالب خودش را بگیرد و محکم شود.

مدل سوم مدل تسمه دار (که دارای یک چهار چوب آهنی در اطراف هر جامبو بگ قیر می باشد) که این چهار چوب ساخته شده با تسمه به ایستایی بهتر و حمل بدون دردسر در مناظق با شدت آفتاب بالاتر در فصول گرم سال کمک می کند و دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل ها می باشد.

مدل ذوزنقه ای که در حال حاظر ضمن حفظ استاندارد ایستایی مناسب دارای قیمت قابل توجیه نسبت به مدل تسمه ای را دارا می باشد.

لازم به ذکر است که گروه بازرگانی ایندا پک دارای توانایی تولید و عرضه انواع مدل های قید شده جامبو بگ قیر یا پلی بگ یا بیتو بگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها را، در سریع ترین زمان ممکن و بر اساس استاندارد های لازم در این خصوص دارا می باشد.

تعداد صفحات : 0